lørdag 27. februar 2010

Mamutslaget!

Mamutsalget i år varer fra 22.februar til 6.mars. Mamutsalget i Norge er rimlig populært, og hele 80 % av befolkningen vet hva mamutsalget er. Mammutsalget er en gyllen mulighet til å skaffe seg klassikere og krim, romantikk og røverhistorier, bestselgere, barnebøker, hobbybøker, kokebøker, hagebøker og mye mer til en billig penge. Er det et salg jeg ser frem til så er det mamutsalget. Man får så utrolig mye billig! Bøkene er som oftest ikke eldre enn fra 2008. Jeg pleier å forbrede meg på mamutsalget, og henter mamutsalgavisen når det kommer ut i butikkene og ser på hva bøker jeg kunne ha tenkt meg og planlegger hva jeg skal kjøpe.

I år fikk gjorde jeg gjort mange gode kjøp! Og er veldig glad for hva jeg fikk tak i. Jeg kjøpte meg to romaner, Hodejegerene - Jo Nesbø, og Den Usynlige Muren - Harry Bernstein.

Jeg fikk også kjøpt meg noen bøker som normalt sett er veldig dyre, men siden det var mamutsalg hadde jeg råd til de. Og dette er slik bøker som man ikke akkurat sitter seg ned og leser i fra bind til bind, men som man blar i av og til og som er veldig greit å ha hjemme (synes jeg da...). Vi kjøpte oss en bok om universet, verdens dyr, myter og legender, og en valpebok.


Valpeboken var ikke planlagt, men jeg bare måtte ha den når jeg så den. Vi skal jo få oss valp snart! Så da har vi mye å lære.
Blogglisten

1 kommentar: