tirsdag 2. februar 2010

Min andre dag som blogger

Dette er da min andre dag som blogger, og jeg må si at så langt så trives jeg. Har lest litt forskjellig ute i "bloggverden" idag, og jeg må si at jeg blir forundret over at det finnes en helt  bloggverden jeg ikke viste om før. Det er mange der ute som er flinke til å skrive, formulere seg, og mange interessante mennesker. Har på feelingen at dette er noe jeg kommer til å fortsette med.

Ellers er dagen idag NYDELIG! Været er herlig, og jeg sitter selvsagt på jobb... Men skal skynde meg hjem slik at jeg får gått en liten tur i snøen og i dagslyset. JEG ELSKER VINTEREN!

Jeg har alltid foretrukket vinteren foran sommern, og andre årstider for den saks skyld.
Vinter = Hvit og pent, deilig myk snø, koselig å ta på seg masse varme gode klær, sitte inne med en kopp kakao foran peisen, sitte i sofaen om kvelden med god samvittighet og en kopp te, gå på ski, stå på slalom. Vinter er best :-)
Sommer = svette og varme, uslukkelig tørst...

Håper vi får beholde snøen litt til!
Ha en fin dag alle der ute :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar