søndag 28. februar 2010

Nøkkelholder

I det siste har jeg jobbet en del overtid, og da fant jeg ut at jeg skulle belønne meg litt.
Jeg har lenge ønsket meg en nøkkelholder der vi kan henge nøklene, nøkkelkort og andre slike ting. Men dette var ikke så lett å finne, enten var det jeg fant ikke noe særlig pent eller så var det for dyrt. Jeg har sett på en nøkkelholder på Riviera Maison på Xhibition, og igår fant jeg ut at jeg skulle kjøpe det, fordi jeg fortjener det :-)
De har utrolig mye fint på Riviera Maison på Xhibition. Men det er litt for dyrt for meg, så foreløpig blir det bare noe småkjøp der ifra. Så istedenfor å slenge fra oss nøkler og slike ting med en gang vi kommer inn døren henger de fint på nøkkelholderen vår. Jeg må si at jeg er godt fornøyd med kjøpet! Og den passer fint inn i leiligheten vår.
 Så dette var bloggens første interiørinnlegg! Jeg har ikke hatt så mye interiørting å blogge om da jeg ikke får fornyet eller kjøp så mye nytt, men håper at det skal bli mer etterhvert. Interiør er en liten hobby jeg har, og jeg satser på at det skal bli mer innlegg som denne heretter.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar