tirsdag 23. februar 2010

Ting jeg elsker

Denne shampoen:
 
MAKES MY DAY! Den forvandler gult og kjedelig blondt hår til en mer kaldere og fin blondfarge. Jeg er ikke et stort fan av den gul/gull blonde fargen, og liker min blondfarge kald og lys. Så istedenfor å farge håret hos frisørene for å korrigere gulfarge en gang hver 6 uker, bruker jeg heller Matrix Solutionist So Silver Shampoo. Et MUST for deg som ikke liker gultoner i håret. Det som er så spesielt med denne shampooen er at den er blå.

 
Disse blå pigmente får hårfargen til å bli kaldere og fjerner gulfargen både i blondt og grått hår. Det kjipe med denne shampooen (MEN, det er et must for at det skal fungere), er at den må masseres inn i håret og virke i 10-15 min før du skylder den ut. Man trenger ikke å bruke den hver dag, selv bruker jeg den bare 1-2 dager i uken og er veldig fornøyd med resultatet! Du får kjøpt den hos noen frisører, men jeg bestiller den billigere fra www.lookfantastic.com (http://www.lookfantastic.com/hair/matrix/shampoo/matrix-solutionist-so-silver-shampoo.html). Og vist der er uklart hva jeg mener med gultoner i håret, er det bare til å se under...

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar