onsdag 24. februar 2010

Vår lille Nusse

I oktober fikk vi et nytt familiemedlem i hus. Det var en søt og livlig liten jentepus. Jeg synes hun var så nusselig så navnet ble Nusse.
 
Selv om hun er nusselig og søt har hun nok energi til 10 katter, hun er sjelden i ro og elsker å leke. Dette er en katt som er over alt, bokstavlig talt.
 
Som her. Her er hun OPPÅ hodet mitt, men hun er utrolig snill og forsiktig, hun har aldri klort eller bitt meg. Selv om hun står oppå hodet mitt har hun ikke klørene ute.

Det er en ting Nusse elsker mer enn alt annet i hele verden, og der er min andre katt, Baby.
 
Baby får sjelden fred fra Nusse, hun er etter han 24/7. Han er eldre en henne, og er kastrert, og liker å sove stort sett. Så Nusse holder han mye mer våken enn han har vært før. Men Baby er nok mest tålmodige katten, og de har aldri slost. Baby synes nok at Nusse var mest irriterende i begynnelsen, men har begynt å bli glad i henne etterhvert. 
 
Det var da dagens lille innspill om hvordan våres lille "familie" fungerer. Jeg er en ÜBER katteperson, og har fått begge mine to små fra Dyrebeskyttelsen.
 



1 kommentar:

  1. Så fine. jeg har også lyst på katt, bare et lite allergiproblem å håndtere først.

    SvarSlett