torsdag 11. februar 2010

Været i Bergen

I går var det jo helt nydelig vær! Kjempeherlig med litt sol. Jeg liker dette været, men jeg er nok ikke den flinkeste når det gjelder å utnytte det. Etter en dag på jobb er man hjemme i fire- halv fem tiden, og da er det middag ihvertfall jeg tenker på, og er ikke alltid like flink til å komme meg ut etter det.


Men jeg håper å få igang en endring på dette. Prøve å fokusere på en livsstilsendring... For jeg ender alltid opp på samme sted når det gjelder dette. Som f.eks å komme i form til sommeren, hver eneste sommer sier jeg til meg selv, "Til neste sommer skal jeg være i så bra form!", og når sommeren igjen kommer er jeg i akkurat samme form som sist sommer. Men nå skal det blir slutt på det. Denne gangen skal jeg gå inn for å gjøre en endring. Man blir mye lykkeligere når man klarer å gjennomføre noe, så denne gangen skal jeg gjøre det for meg selv.

Det var dagens pep talk (til meg selv, vel å merke). Nyt dagen! Be happy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar