mandag 22. mars 2010

Borte bra, hjemme best

Berlin var som vanlig herlig! En by med 3,4 mill innbyggere er en stor avveksling fra en by med 200 000 + innbyggere. Det var så mange butikker å se i, og så mye klær å handle, jeg kjøpte meg en flott kåpe som jeg skal vise dere senere. Jeg har også tatt mange bilder, (jeg elsker forresten det nye kameraet mitt). Hotellet våres lå nært Wittenberger Platz (kødder ikke...).
Det var veldig kjekt å bli bedre kjent med de andre på teamet mitt, og vi fikk alle se hverandre på en helt ny måte.

Utenom det, så var mye av Berlin en byggeplass, av grunner jeg ikke kjenner til, så noen steder var det skikkelige pent, som Potsdamer Platz, men andre steder (som under), var det ikke så pent.
 Jeg har også en stor nyhet imorgen, som jeg både gleder meg, og kvir meg til å dele.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar