fredag 5. mars 2010

Bursdagskake

Lite blogging i det siste, men skal skjerpe meg og prøve å publisere litt oftere.

Jeg er glad i bake, det er det ingen tvil om, jeg baker til de fleste anledninger og synes det er ganske gøy. Baker boller, kaker, kjeks, brød, ja you name it. En god venn av oss, Michaels fetter, Alv, har bursdag idag, så i den anledningen bakte jeg en bursdagskake til han.

Gratulerer med dagen Alv!

Han blir 24 år idag, og er absolutt ikke for gammel til å få bursdagskake. Blå konditorfarge må brukes selvsagt, siden han er gutt.
Mine bakeegenskaper er helt ok, men når det gjelder pynt og dekorering av kake har jeg definitivt noen forbedringsområder, ser litt ut som noen i 3 klasse har skrevet det. MEN, det er tanken som teller! Noen av dere som har noen tips til hvordan man kan pynte slike kaker og slik at det ser bra ut? Estetikk og appetitt hører som oftes sammen. Det skal jo SE godt ut. Så da håper jeg det smaker godt Alv! Ha en fin bursdag :-)
Blogglisten

3 kommentarer:

  1. Så flink du har vært å bake!!

    Nå har jeg lagt meg som følger og lagt deg til blogglisten min, så nå skal jeg klare å følge litt mer på hva du legger ut!! ;)

    Hjemme med 3 unger i dag som til nå har klart å endevende hele huset...sukk.

    God helg, så sees vi på mandag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Forresten...hva slags stuebord har du? Utrolig fint! :)

    SvarSlett
  3. Får håpe det er nok snø, slik at du ikke snør inne flere ganger! Det begynner å bli en urealistisk lang vinter...

    Så kjekt at du vil "følge"! Jeg har jo nettopp begynt, og synes det er kjempegøy, så du må bare følge med, det blir litt forskjellig her inne :-)

    Stuebordet er nok min favoritt i leiligheten, vi kjøpte det på Living i januar.

    SvarSlett