søndag 7. mars 2010

Dagen er kommet...

Da er dagen som mange av oss har ventet på, nemlig at snøen smelter. O happy day! Endelig  kan jeg snart ta på meg høyhælte sko uten at det er en ekstremsport! Gleder meg. Jeg har mange klær som har blitt forsømt i disse vintermånedene, da det enten har vært for kaldt til å ta dem på seg, eller at jeg ikke kan gå med sko som passer til det. Anyway, NÅ er det lys i tunnel! Snøen smelter..
Jeg har også hørt at det skal være lettere å kjøre bil når snøen blir borte, så congrats til de som kjører bil.
Det eneste som er litt irriterende er at min kjære og jeg nettopp hadde fikset og lappet det oppblåsbare akebrettet vårt som det har vært hull i, det får vi nå ikke brukt på Løvstakken. MEN, det er ikke lenge til påske, og da skal vi kanskje på hytten. Ha en fin søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar