lørdag 13. mars 2010

Hjemmelaget pizza

Det er endelig helg! Solen skinner og snøen smelter, kan det bli stort bedre? Våren er på vei, det er pluss grader i luften. Ahh, jeg gleder meg til turene opp Stoltzen til Fløyen og turer på Løvstakken.


(ikke mitt bilde)
Siden det er fredag og alt så måtte jeg lage noe godt hjemme, og da ble det hjemmelaget pizza. Sprø bunn, mexicana style, masse ost, og salat (må jo være litt sunn!). Neida, jeg synes faktisk at pizzamåltidet blir bedre med litt salat til, det blir mer frisk og ikke et så "tungt" måltid. Pizza er også alltid populært hos min kjære som elsker slik mat. Det blir en koselig kveld, med avslapping og kosetid med Michael. 
 

Etter jeg begynte å jobbe heltid er helgen alltid høydepunktet i uken. Jeg slipper å stå opp kl 06:45, kan spise meg en god frokost, har godt til å trene, kan kose med kattene (istedenfor å rase forbi de som jeg gjør ellers i ukedagene) og evt gå meg en tur om det er fint vær. Hurra for helg!
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar