søndag 7. mars 2010

Kjoler/tunika fra Gina Tricot

Jeg er et stooooort fan av Gina Tricot, det er en av mine favorittbutikker. Det er billig, klærene har god passform, og det er mye fint der. Her er to av mine siste kjøp der ifra. Veldig fornøyd med de :-) Jeg er en skikkelig jente-jente når det gjelder klær, jeg liker kjoler og veldig feminine klær.
 
Haha, jeg poserer med pulsklokke på armen og alt :-) Denne kjolen/tunikaen likte jeg så godt at jeg kjøpte likesågodt 2 stk av den, hihi, og de kostet BARE 199,- pr stk, dødsbillig.
 
Baby er linselus, skjønningen, men det liker vi :-) Nå er det en ny uke, nye muligheter og nye målsetninger. Jeg er positiv og håper å få gjennomført alle de planlagte treningene, og alt annet som jeg skal gjøre. Jeg har gått til innkjøp til mye sunn mat, så nå er det ingen unnskyldinger lengre, jeg er på vei til et sunnere (tynnere?) liv. Neida, jeg er ikke så opptatt av slanking, men jeg har en kjole som jeg vil inn i til jobbens 10 års jubileum, og det er 1.mai. Så noen kilo før det skulle jeg vel kunne klare? Ahh... bare jeg snakker om å slanke meg blir jeg sulten... Jaja, jeg får forsøke ihvertfall! Det er bedre enn ingenting :-) Jeg lagde forresten protein-sjokoladekake på søndag, høres det godt ut? Vel, det var faktisk ikke så ille, helt grei. Så er jeg sugen på noe så får jeg spise det, og da får jeg ikke i meg bare fett og sukker, men også proteiner!  
Blogglisten

3 kommentarer:

  1. Jeg har også den kjole/tunikaen :D Bare i hvitt.. vurderer å kjøpe flere jeg óg :))

    SvarSlett
  2. Ja, den er kjempefin, og du kan bruke den til så mye :-)

    SvarSlett
  3. du trenge ikkje slanka deg!!!! du e jo heilt nydelig:)

    SvarSlett