mandag 8. mars 2010

Kosetid og varm te

Tid og oppmerksomhet til meg selv, det må til! Det er så godt å krølle seg sammen i sofaen med en varm kopp te og en bok, evt et godt TV-program. Selv om jeg liker å lese bøker skal jeg ikke skryte på meg at jeg er en bokorm, men jeg slapper mer av når jeg leser en bok enn når jeg ser på TV. Alenetid i leiligheten er som meditasjon, I love it.
 I det siste har jeg vurdert å begynne på yoga igjen. Jeg har trent yoga på S.A.T.S. og på Yogarommet før, og likte det veldig godt. Man blir avslappet og rolig både i kroppen og sinnet. Det er en generelt deilig følelse av å gå på yoga. Grunnen til at jeg sluttet var at det ble så hektisk på skolen med oppgaver/innlevering og jobb ved siden av, så jeg hadde ikke tid nok til å prioritere det. Men nå har jeg lyst å begynne igjen. Savner den deilig følelsen av å gjøre det, fullstendig fokus på kun yogaen og meg selv, alt annet skal stenges ut når man gjør yoga. Tenker muligns å kjøpe meg et klippekort på Yogarommet, de har noen timer på kvelden som jeg kunne ha tenkt meg å vært med på, http://yogarommet.no/timeplan/.

4 kommentarer:

  1. Jesus, DER hørtes jeg selvopptatt ut!

    SvarSlett
  2. He he...neida ;)

    Har ikke prøvd Yoga, men liker Pilates veldig godt!

    Koselige bilder av deg Beate!...og takk for den koselige kommentaren hos meg

    Klem

    SvarSlett
  3. Thanks for your sweet comment! I didn't understood a word, but you are very pretty, love your hairstyle! :]]



    http://ugnek.blogspot.com

    SvarSlett
  4. Yoga kan være bra- jeg tok et Ashtanga yogakurs; det var en gode ide for da trenger jeg bare yogamatten og kan egentlig passe yogaen rundt alt det andre istedenfor motsatt :)

    SvarSlett