fredag 12. mars 2010

Blogger som jeg leser

Etter en kort tid i "bloggverden" har jeg allerede fått noen favoritter som jeg er innom nesten hver dag.
Bloggene jeg kikker innom er (i tilfeldig rekkefølge):

http://mayas-hobbyblogg.blogspot.com/
Denne damen er så nevenyttig og flink at jeg har ikke ord. Hun er utrolig flink til å lage kort, og jeg blir virkelig inspirert når jeg ser på denne siden. Absolutt å anbefale for deg som liker hobbysaker :-)

http://voe.blogg.no/
Den mest populære bloggeren på blogg.no
Norges bloggefrøken er bare 14 år, men likevel flink til å blogge, og har gode sminke- og outfit- tips.

En moteblogg. Ulrikke skriver om sine daglige outfits, tipser om klær og sminke. Dette er hennes fjerde år med bloggen, så hun har vært med en stund, en dyktig liten dame med mange tøffe klær.

Dette er kjære Maj-Nans blogg. Hun har et øye for innredning og interiør. På hennes blogg beskriver hun sin blogg "Interiør er en av mine store interesser og jeg synes det er fryktelig gøy å pusse opp og innrede. Jeg finner stor glede i å skape ett hyggelig hjem for meg og mine! Stilen min er som følger; en stor dose New England style, bland i litt New York style, rør inn ett dusin loppe funn og til slutt ett lett dryss med landsjarm - og vips der har du mitt hjem!"
Er du glad i å lage mat? Da mååå du besøke denne bloggen! Trine er en jurist som er over gjennomsnittet flink til å lage mat. På hennes blogg har hun fantastiske oppskrifter (flere av disse har jeg prøvd) og spennende tips som gjør maten mye bedre.

Dette er min kusine Marte sin blogg, her skriver hun egentlig om det som faller hun inn for øyeblikket! En morsom blogg, men skulle ha likt å se flere innlegg.

Blogglisten
Dette må være den koseligste bloggen med den mest jordnære mammaen. I denne bloggen kan du lese om interiør, foto, mammarollen og kanskje finne litt inspirasjon. Jorid er veldig flink å ta bilder, og har derfor mange flotte bilder på hennes blogg. Hun har også et talent for blogger designutmessig, hun kan gi deg mange bloggtips på hvordan du vil den skal se ut og evt andre ting, det er hun som har fått fikset bloggen min slik at den har tre kolonner og ikke bare to.

2 kommentarer:

  1. Hei;).

    Takk for en koselig kommentar inne på bloggen min;).

    Ha en strålende flott helg;)

    SvarSlett
  2. Hei! :-)
    Tusen takk for hyggelig hilsen og omtale om blogen min! :-) ♥

    Ha en god kveld, her sover lillemor!! Helt nydelig, se oppdatering på bloggen om hva jeg fant på for noe lurt.

    Klem

    SvarSlett