tirsdag 23. mars 2010

Nyheten

Jeg har fått ny jobb, og det vil si at min korte bankkarriere er snart over. Bank var aldri min store lidenskap, men det er likevel trist å slutte. Jeg trives med teamet mitt, og teamlederen Maj-Nan. Vi har nettopp hatt en svært hyggelig og gøy tur til Berlin, så følelsen av å få en jobb som jeg hadde lyst på, samtidig som jeg må slutte på et sted der jeg trives, er bittersøt. Dere er en fantastisk gjeng, og har tatt imot meg med åpne armer. Så med dette vil jeg ha shout out til Veronica B. S, Christine W, Linn K. B, Lene M. H, Eirik F, Stein Z-P, Stian H.P, og sist men ikke minst skjønne Hege B. G. Gonna miss u!

Så over til det andre, jeg har fått ny jobb, som senterrådgiver på Elixia! Jeg får jobbe med noe som jeg skikkelig interesserer meg for, og jeg gleder meg til å begynne.

4 kommentarer:

  1. Må være kjekt å kunne jobbe med trening! Tenk så sprek du kommer til å bli! ;)

    SvarSlett
  2. hehe, ja det er nettopp det jeg håper på!

    SvarSlett
  3. Har du det ikke noe bra love? :(
    Åh.. vet hvordan du har det i det minste! Talk to me if you need to<3

    SvarSlett
  4. Hei hei min venn=)

    Blir utrolig trist å miste deg på teamet vårt, du var et friskt pust i gjengen og det kommer jeg til å savne mye=)
    Men glad vi fikk den turen til Berlin, og middagen i tvtårnet vil jeg huske en lang lang stund..hehehe!!! utrolig morsomt!!
    Vi er bare best, slik er det bare=)))

    men ønsker deg hell og lykke i den nye jobben din, og i fremtiden...=)

    Klem fra Christine...=)

    NB! legg meg til på bloggen din....

    SvarSlett