torsdag 18. mars 2010

Off til Berlin!

Imorgen kl 10:00 sitter jeg på flyet til Schönefeld lufthavn. Et sted jeg har vært et par ganger før :-)
Sist gang jeg var der var januar 2009, med min kjære Michael. Da så jeg litt annerledes ut på håret.
Her på bildet er jeg i zoo'en i Berlin med en panda. Jeg liker Berlin svært godt, det er en stor by, med mye historie, og mye å se på. Spesielt gleder jeg meg til å besøke Sony Senteret på Potsdamer Platz. Jeg skal prøve å ta mange bilder med det nye kameraet mitt på turen. Dette blir kjekt, jeg gleder meg!

Har du noen tips for hva jeg burde få med meg i Berlin?

4 kommentarer:

  1. Tusen takk! :D Skulle gjerne, men har omtrent firehundreogsøttito bilder som venter på å bli redigert :P

    SvarSlett
  2. Skulle ønske jeg kunne gi deg supertips om berling men har bare vært der en gang selv og da var jeg kun i tvtårnet og på hard rock cafe. Noe som i seg selv sikkert er verdt å sjekke ut ;p
    Og pandaer er verdens søteste dyr.. god I love them!

    SvarSlett
  3. Herlig, håper du har det flott på tur ;)

    SvarSlett
  4. Hei! Berlin er byen i mitt hjerte! Der giftet jeg meg i forfjor og er der mye (min far har kjøpt leilighet der som familien bruker som 'hytte'). Jeg anbefaler en tur i Hackesche Höfe, der er det veldig mange fine småbutikker og kafeèr. Tar du U-bahn dit, så kan dere gå derfra og til Alexander Platz etterpå. Ellers er det jo så mange fine parker, men kanskje ikke så varmt ennå. Men hvis det ikke er så altfor kadt, så ville jeg leid sykler og tatt en tur. Det er jo så fine sykkelstier og veldig koselig å kommer seg rundt sånn. God tur og kos dere masse! Klem Heidi

    SvarSlett