fredag 5. mars 2010

Pus i kurv

Jeg er litt pengelens for tiden, og det hjelper heller ikke på når jeg finner nydelige ting i butikker. Min hjerne fungerer slik at om jeg ser noe jeg bare MÅ ha så er det omtrent et kupp så lenge jeg har penger til det. "Å gud, jeg måtte ha en sånn, den var jo dødsfin! Jeg bare MÅTTE." Jeg liker å tro at jeg ikke lider av noe shopaholic-sykdom siden jeg ikke lever i kredittkortgjeld, men jeg må innrømme at jeg ikke alltid bruker fornuften når jeg handler. Uansett! Det siste "kuppet" var en kattekurv. Jeg synes det var så søt og så perfekt til leiligheten og kattene, så den måtte jeg ha.
 Selv om den kostet litt penger er jeg rimelig fornøyd med kjøpet, og enda viktigere, kattene likte den :-)
For deg som lurer så kjøpte jeg den på Riviera Maison på Xhibition, kjøpet var på ingen måte planlagt, men når det gjelder min to pusekatter sparer jeg ikke på noe! Kattene har vært inne i noen måneder nå, de er ikke så glad i snø, så de kjeder seg nok ved å sitte inne hele dagen. Men snart er det vår (eller det skal no ihvertfall komme om vi følger årstidene), og da regner jeg med at de har lyst å være ute hele dagen.
God helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar