tirsdag 30. mars 2010

Tid for: Blogger som jeg leser

For noen uker siden lagde jeg en liten oversikt over blogger som jeg kikker innom og følger litt med. Siden den gang har jeg oppdaget flere blogger, og det veksler litt om hvilken jeg er innom. Men disse under har jeg fattet interesse for i det siste!

Ida, på ville veier

En søt og ærlig jente. Hun skriver om livet sitt og outfits. Ida har også nettopp blitt nysingel, og på bloggen er hun ikke sjenert og lufter sin følelser. Hun skriver bra, og man kan merke på at hun er en god person (tror jeg da ihvertfall!). Love your outfits Ida! Lykke til med singellivet.
http://idapaavilleveier.blogspot.com/

Fotballfrue
Caroline er en 23 år gammel jente som er søt med utrolig god kles-smak, skulle gjerne ha likt å ha mange av hennes plagg. Sannheten er nok at Caroline kler vel mer enn de meste, og kan sikkert gå med hva som helst og likevel se smashing ut. Denne sommeren gifter Caroline seg med Lars-Kristian Eriksen som spiller på Lillestrøm - derfor bloggnavnet Fotballfrue. Caroline er nå akkurat ferdig med sin journalistikkutdannelse. På denne bloggen skriver hun om alt fra hverdagsliv og mote, til trening og bryllupsplanlegging.

Voe

Selvsagt er jeg innom denne bloggen, Emilie på 14 år er Norges mest leste blogger og har omtrent 150 000 personer som stikker innom bloggen hennes til daglig. Til tross for dette er hun som 14 åringer flest, med beina godt plantet på jorden. Jeg liker denne jenta fordi hun er rimelig normal og oppegående til tross for sin "suksess" (om man kan kalle det det). Og det er nok ikke uten grunn at hun er så populær som hun er. Hun jobber hardt og hennes førsteplass er ikke ufortjent.
http://voe.blogg.no/

Et bikkjeliv
Interessant navn på en blogg. Denne bloggen handler om hverdagsliv, interiør, husbygging, barn og bikkjer. En skikkelig koselig blogg om mye forskjellig. 

Brunettemas
Nok en koselig blogg. Her er det bare hyggelig å titte innom. Jorunn har laget Brunettemas, en blogg jeg skikkelig liker layouten på. Jorunn skriver ofte interssante innlegg om hverdagslige ting.

4 kommentarer:

  1. leser stortsett alle disse bloggene selv :D elsker de!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig omtale :) Kjempe fin blogg du har. Her må jeg kikke litt skjønner jeg. Ønsker deg en fin påske. Klem C

    SvarSlett
  3. Ååååå så søt du er Beate!! You make me smile!
    Idag har ikke dagen vært maks så det hjalp masse! <3 I heart you baby! Du er nå på fav listen min!

    SvarSlett
  4. Dette var virkelig koselig å lese... Blir så glad jeg ;)

    Ha en fantastisk påske søte du!! ;)

    SvarSlett