torsdag 1. april 2010

1. aprilsnarr!

Idag fik jeg lurt min kjære skikkelig. I påsken har min mamma vært så snill at hun lånt meg bilen hennes, og siden jeg ikke har bil så blir den en del kjøring når jeg først får låne. Så idag tidlig kjørte jeg til trening for å få svettet litt, når jeg var ferdig og kommet ut i bilen ringte jeg til min kjære:
Jeg:  "Du!! Jeg har kræsjet bilen!!"
Han: "Hva? Nei! Hva skjedde?"
Jeg: "Jeg rygget ut og så plutselig var det en bil der! Og når man rygger så har jo man vikeplikt for alle!!"
Han: "Har du snakket med de da?"
Jeg: "Snakket med hvem? Åja... Ja, snakket med de, og de var driiitsur!"
Han: "Hva? Hvorfor det??"
Jeg: "APRILSNARR!!! Hahahaha, tok deg"
Han: " Ahh, din kjerring! Du skal få."

Michael synes ikke det var så morsomt med andre ord, men jeg lo :-) Og det er jo det som er det viktigeste!
Har du klart å lure noen idag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar