lørdag 17. april 2010

I'm bbbbaaaaccck!

Nå som jeg føler at jeg har overskudd og lyst igjen har jeg bestemt meg for å blogge igjen. Og ja... jeg har savnet det!

Ikke så særlig mye nytt siden sist. Har feriet bursdag til min bestekompis Jan sist helg, og bakte bursdagskake igår til Michaels fetter Joakim.

Nå sitter jeg her og hikker, og blir faen ikkje kvitt den hikken. Har drukket mye vann, har holdt pusten, alle de vanlige tingene. Irriterende... Noen av dere som har tips?

Jeg hadde forresten en rekord her på bloggen min rett før "bloggpausen", jeg hadde 86 stk som var innom bloggen min på en dag! Jeg synes det er helt sinnsykt!! OMG! 86 stk fant veien til min blogg i løpet av EN DAG! Jeg synes det veldig mange, og lurer på hvem som er innom! Så vist du leser dette må du gjerne ligge igjen en kommentar :-) Mening med bloggen min var aldri å ha flest mulig lesere, eller å bli populær på blogglisten, så det at jeg hadde over 80 lesere på en dag synest jeg er utrolig gøy.

Anyways, nå er jeg tilbake med flere innlegg. Og jeg beklager at jeg tok en pause, men trengte det etter mye pes i sist uke.

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar