søndag 18. april 2010

Jeg burde gå mer i parken

Den nye greia i Bergen er å ha sex åpenlys for å bli sett. BA melder nemlig at fr andre dag på rad hadde noen parksex i Bergen.

Dette har jeg desverre ikke fått med meg før jeg leste det på nettet nå isted. Men fy faen, jeg burde komme meg ut i parken mer!! Tenk hva jeg går klipp av! Det må jo være et rent show i Nygårdsparken.
(Bilde fra ba.no)

For 2 dager siden var det også et par i Byparken som ikke klarte å styre seg. Disse ble "jaget" bort av politet. Ahh, hvor var jeg når dette skjedde? Jeg burde ha fått med meg noe så legendarisk som dette...

Les mer her!

2 kommentarer:

  1. SERRIØST!! Kan jeg komme til deg?! Jeg elsker sånn random public sex.. det er så imponerende pinlig..

    SvarSlett
  2. Haha.. Leste det jeg også... Sol i Bergen, ja da blir folk våryr!! Hehe...

    SvarSlett