mandag 5. april 2010

Lille Nusse som har blitt sterilisert

Vår vakre lille frøken ble sterilisert i påsken. Vi begge var bekymret for hun, da hun ikke veier mer en 2 kg, så vi visste ikke hvordan operasjonen ville påvirke henne. Vi kjørte henne inn til vetrinæren kl 09:00 og fikk beskjed om å komme å hente henne kl 15:30. I ett tiden fikk jeg en telefon fra vetrinæren om at jeg kunne hente henne nå visst jeg ville. Og selvsagt ville jeg det! Jeg var spent på hvordan hun var og hvordan hun hadde tatt det.

Når vi kom dit kom vetrinæren ut og ville snakke med oss, Nusse hadde spydd to ganger etter hun hadde våknet opp, og hun hadde dessuten forstørret milt, så de ville ha henne til kl 16:00 for observasjon. Vi kom tilbake kl 16:00 etter noen nervøse timer, og hun var helt fin! Ingen problem. Hun har taklet det veldig bra, og jeg merker ikke stor forskjell på henne før eller etter steriliseringen.
Så nå tasser hun rundt i bodyen sin, like fornøyd som alltid :-)

2 kommentarer:

  1. Hehe... Søte lille pusen!
    Mine to er også sterilisert, og de også måtte ha på seg body, ikke populært hos de da... Men søte var de...

    SvarSlett
  2. hei beate!
    så kjekt at du liker bildene.
    akkurat de bildene fra familiefotograferingen er det mannen min som har tatt. han er fotograf.og jeg er hans assistent. jeg er ikke så flink fototeknisk som han. men jeg skal snart ha et innlegg med fototips på NIB ift interiøbilder. så du kan jo følge med der. på NIB har også Drea hatt en fotokurs serie..som har vært meget bra. (litt mer sånn fototekniske ting). så det anbefaler jeg deg!!

    SvarSlett