fredag 9. april 2010

Nusse sin første utedag

Nå har Nusse fått av seg bodyen og fått tatt stingene sine, så igår var hun klar for sin første dag ute. Og joda, det gikk sikker fint og greit for HUN! Jeg slapp hun ut i 09 tiden, og håpet å se henne på ettermiddagen, men det var jo ikke tilfellet... Jeg gikk ut for å se etter henne i 16 tiden, men nei... Hun var ikke til å se. Jeg gikk så ut igjen i 21 tiden, og hun var ikke til å se. Klokken nærmet seg 24, og jeg begynte å bli nervøs, så jeg og min kjære gikk ut med lommelykt for å lete etter henne, vi så hun, og puset og ropte som noen tullinger, men hun løp bare vekk fra oss. Ahh, drittkatt... Vi var ute i 1 og en halv time og prøvde å få tak i hun, men det var ikke mulig. Jeg ble så lei, og tenkte at visst hun hadde så lyst å være ute så kunne hun være ute inatt. Så jeg gikk inn å lå meg. Michael var lengre oppe pga han jobbet med en oppgave som skulle inn idag, han tok med seg litt kylling og gikk ut igjen i 04 tiden, og DA kom hun løpende. Heldigvis... Men det var et jævla styr igår. Irritert ble jeg på hun, rett og slett. Og nå ligger hun her foran PC og tastaturet og "prøver" å unnskylde seg.
 Jeg prøvde å kjefte på hun, men jeg tror ikke hun forstod det...
Jeg klarer ikke å være sint  eller kjefte på noen som er så søt og fin :-)
Blogglisten

1 kommentar: