fredag 9. april 2010

Skuffelser og slik...

Jeg har hørt at det er mulig noen av dere kan føle seg støtt av innholdet i bloggen. Og dette beklager jeg. Noen av dere ønsker kanskje en forklaring på hvorfor jeg gjør som jeg gjør og hvorfor ting har blitt som det har blitt.
 Visst jeg har en dårlig periode i livet mitt om noe som er svært personlig så kommer jeg IKKE til å blogge om det. Jeg er en åpen person og har behov for å snakke med folk når jeg har det dårlig. Men denne bloggen skal være positiv, og her vil jeg prate om hva som er godt og bra i livet mitt, og ting jeg føler meg engasjert om! Jeg føler ikke for å eksponere meg så mye at jeg skal fortelle alle som er innom bloggen min hva som skjer i hodet mitt til en hver tid. Vist du ønsker har noe du lurer på så må du bare sende meg en mail! (annea_19@hotmail.com)

Jeg er som sagt veldig åpen, men jeg kommer ikke til publisere disse tingene på bloggen. Mange av dere som er innom bloggen kommer ikke til å skjønne hva dette dreier seg om, men noen av dere skjønner det vel... Og jeg håper at de kommer til å sende meg en mail om det er noe de lurer på, så skal jeg svare så godt jeg kan.

2 kommentarer:

  1. Håper at du har det bra Beate, trist å lese dette!

    Stor klem fra C!=)

    SvarSlett