torsdag 8. april 2010

True Blood

True Blood har premiere i USA 13.juni. Noen andre enn meg som elsker denne serien? HBO har kommet ut med flere postere for å PIIIINE fansen til 13.juni, det er jo så lenge til!!! Jeg er uberfan av denne serien. Jeg kan ikke få nok, og gleder meg som en liten unge til sesong 3 begynner.
13. juni er lenge å vente til jeg får se Alexander Skarsgård igjen. To long... Så jeg har kjøpt meg audiobooks på iTunes, for dere som ikke vet det så er True Blood basert på bokserien til Charlaine Harris. Så jeg holder meg noe lundet mettet på True Blood til 13. juni.
Noen andre som ser på True Blood?

Blogglisten

3 kommentarer:

  1. Jeg skjønner ikke hvorfor vampyrer er så stas, jeg da:p Hehe.. Ser ikke på True Blood, ser ikke på Vampire Diaries, ser ikke på Twilight. Men jeg er vel ca den eneste i verden, tror jeg;)

    SvarSlett
  2. jeg er HEKTA! og syns det er så forferdelig lenge å vente på!!!
    har til og med tenkt å kalle hunden min for Sookie!hehe

    SvarSlett