tirsdag 6. april 2010

Utseende og sånt....

Jeg skal ikke skryte på at jeg er spesielt pen, for det er jeg ikke, jeg vil heller ikke si at jeg er stygg. Jeg vil si at jeg er nærmere midt på treet. Og joda, det er greit nok det. For all del, jeg synes det ok. Helt ærlig, så skulle jeg selvsagt likt å se ut som Scarlett Johansson.
Hun er jo nydelig, det kan ingen si noe på. Jeg er likevel glad for at jeg er den jeg er. Jeg skulle ikke likt å være noen andre... Og det som er viktigst for meg, er at min kjære synes jeg er vakker. Og det gjør han, (selv om det er uvisst hvorfor...). Mye av det jeg tenkte på når jeg var yngre om jeg tilhørte:
1. De pene
2. Venninnen til hun pene
3. Hun stygge

Heldigvis har jeg blitt mer moden med årene, og disse kategoriene gjelder nok bare for mindre intelligente folk, som de i Paradise Hotel f.eks. Alt er smak og behag. Min kjære synes jeg vakrest i verden, og det er det som betyr noe! Klær jeg meg opp og tar på sminke føler jeg meg ofte sexy og pen, og det må da alle få lov til uansett hvor sterkt janteloven ligger i oss nordmenn.

Leser du denne bloggen ofte har du kanskje lagt merke til at jeg ikke har så mange bilder av meg selv liggende ute. Vel, en av grunnene til det er at jeg er innom Voe, Ulrikke Lund, Fotballfrue osv. hver dag, og ja, jeg kan ikke akkurat måle meg med de, så jeg har valgt å fokusere på andre ting. Men egentlig så er jo det teit! Jeg liker å tro at jeg ikke bryr meg om utseende så mye, men når det gjelder min egen blogg så vil jeg ikke publisere noen bilder av meg fordi jeg bryr meg FOR MYE om utseende mitt! Så jeg har valgt å slutte å ta meg (og bloggen) så høytidlig og publiserer herved en close up bilde av meg. Enjoy!
(Vist du lurer så tok jeg 27 bilder før jeg fant et jeg kunne publisere, så er ikke helt kurert for forfengelighet enda...)

1 kommentar:

  1. jeg syns du er er vakker! Øynene dine har sjel, i motsetning til mange andre..!! Syns du skal poste mer av deg, ikke bare for din egen del men for andres også! Vi vil se hvem vi leser om.. Slik føler man seg nærmere hverandre sant? <3

    SvarSlett