søndag 9. mai 2010

Lite blogging i det siste...

Jeg har vært KJEMPEDÅRLIG på å blogge i det siste, og det synes jeg er skikkelig dumt! Men jeg har manglet litt inspirasjon og ikke minst tid... Jeg har begynt i ny jobb og det er mye å sette seg inn i. Jeg jobber en del timer for dagen og er ganske trøtt når jeg kommer hjem. Jeg håper alle der ute har det bra og har hatt en fin helg, det har jeg hatt! Jeg har nemlig vært i konfirmasjon til fetteren til Michael, Aksel. Så vi har tatt båten til Florø og vært der i helgen, kjempekoselig :-) Jeg fikk gått med min vestlandsbunad, og fikk hilst på flere i slekten til min kjære, så det var absolutt en kjekk helg. Og jeg håper det ikke blir altfor lenge til vi reiser til Florø igjen. Det er en flott by!

Ellers er det ikke mye nytt, men heretter kommer det flere innlegg fra meg, det er sikkert og vist! Blogging er noe jeg synes er kjempegøy, og noe jeg skal ta meg bedre tid til heretter.
(Frøken Silje og meg)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar