mandag 7. juni 2010

Beate tester en personlig trener

Mandag kl 12:00, tid for trening. Hadde min første time med personlig trener. Jeg både gledde meg og gruet meg. Men det var kjempebra, og jeg kommer nok til å fortsette meg det, selv om det koster skjorten. Jeg skal prøve å få til mest mulig egentrening, med en slags "oppfølging" av PT ved siden av.

Føler du at du stangerer litt i treningen og ønsker å komme deg videre? Da bør du forsøke en PT, han/hun kan gi deg tips og gjøre "korrektur" på mange av øvelsene dine. Jeg har f.eks lenge trodd at jeg trente mage uten å få resultater, men det viste seg at jeg bare trente hofteleddsbøyer istedenfor... Jaja, ikke rart at jeg ikke så resultater av treningen! ELIXIA har et tilbud til alle medlemmer, og det er at ALLE får 2 timer med personlig trener, så det er kjempebra vist du bare vil teste ut om du vil trene og ikke er sikker på om det er noe du vil investere i.

Neste gang, torsdag kl 12:00, tid for trening.

Har noen av dere prøvd PT før?

2 kommentarer:

  1. Har hatt en time med pt en gang. var ganske greit. Ellers så har jeg pleid å trene samme sted som jeg gikk til fysioterapi, og da fulgte fysioterapauten meg opp (La opp program å stakk hodet inn for å se til meg innimellom) Tror jeg skal begynne der igjenn når jeg får tid..
    Veldig greit å ha noen som legger litt press på en.

    SvarSlett
  2. oooh, en personlig trener sier du?? HERLIG! Altid hatt lyst på en slik! hehe
    hvor mye må du betale for en time med pt da? 500kr t eller noe sånn?
    blir en del penger det! hehe
    Men det tilbudet var jo helt genialt! Synn jeg er (støtte)medlemm av svett og blid da! hehe:P

    sv. ja, skal ikke være mangel på planer i helgen hvertfall:) Blir bra:)

    SvarSlett