onsdag 2. juni 2010

Glee

Noen av dere som følger med på Glee?

Glee er musikk, humor og masse glimt i øyet - rost av kritikerne og en hit hos amerikanerne. Serien har nå tatt en foreløpig pause på TV 2, men sendes fortsatt på TV 2 Zebra lørdager kl 20.

Likte du Hairspray, Mamma Mia og denne typen filmer så er Glee i samme sjangeren, bare mye bedre :-)


Jeg er jo blodfan så jeg sitter ikke å venter på at det skal komme på TV 2. Nei, jeg laster ned fra nettet selvsagt. Onsdager er ikke bare onsdager, det er nå blitt til GleeOnsdager, oh joy! Desverre er det ingen som vil se det med meg, så jeg sitter alene og ser det. Men, det er jo ikke så mange som deler min musikksmak og forelskelse for muskikaler så det er ikke så overraskende egentlig. Det er 2 episoder av sesongen :-( Så jeg får se episodene i reprise frem til sesong 2 begynner.

Noen andre der ute som deler min entusiasme for Glee?
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar