søndag 13. juni 2010

God treningsuke!

I denne uken har jeg fått trent godt, og har godt samvittighet for det her jeg sitter på søndagskvelden!
Og godt er det :-) Kjøpte meg noen nye servitter, og selvsagt må jeg vise de (hihi...), de var jo sååå søte!

Selv om jeg i grunn ikke bruker noe særlig servietter, de er ihvertfall fine å se på. Planer for ikveld er å ta seg en liten gåtur siden det er så fint vær. Leiligheten er ryddet, klær er vasket, og kvelden er bare til å nyte, love it!
Ellers så driver jeg for tiden å ser på restplass til et varmere sted, så jeg gleder meg til å komme meg litt bort, og bare bli brun og bade. Selv om jeg ikke vet hvor det blir, eller om det blir.

Shopping blir det lite av, siden det er litt trangt om dagen, men det er lov å kikke! Her er hva som står på ønskelisten akkurat nå:
Begge skopar er fra DNA. Imorgen er det nok en personlig trener time på meg kl 11:00, men før det skal jeg levere bunadsskjorten min til rens (selv om jeg er en smule redd for at de skal ødelegge den). Så jeg stikker innom Snerten Snelle med skjorten på Bergen Storsenter før jeg reiser og trener, og deretter er det jobb!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar