torsdag 24. juni 2010

Happenings!

Mye som skjer i livet mitt for tiden :-) MYE SPENNENDE! Jeg skal gi dere en oppdatering når jeg vet ting litt mer konkret. Men jeg kan si såpass at det er mye som skjedd, noe dumt og noe bra. Men, thats life! Og jeg har bestemt meg for å ta alt med godt humør.

Jeg har planer om å prøve Zumba for første gang på fredag, på Sprek og Blid Danmarksplass. Så det gleder jeg meg til, har hørt så mye bra om Zumba, noen av dere som har prøvd det?

Ellers så ha bybanen åpnet, og går nå fra Nesttun til byparken. Bybanen i Bergen har egen trasé, noe som muliggjør hurtigkjørende og store sporvogner, og dette skal da være bedre en trikken, men jeg synes igrunn ikke forskjellen er så stor. Reisetiden mellom sentrum og Nesttun er 21 minutter. Dette gir en gjennomsnittsfart på 29 km/t.

Selv er jeg ikke så overbegeistrert for Bybanen. Jeg synes kostnadene er for høye fremfor hva man får, 9,8 km med Bybane= 2 200 mill kroner, hmm...

Kanskje blir min første tur med Bybanen idag, jeg skal på Nesttun, og da kan jeg jo benytte muligheten til å prøve meg på banen.
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar