søndag 6. juni 2010

Shopping på Bik Bok

På torsdag var det 50 % på ordinære varer på Bik Bok!!! Ohh joy!
Min gode venninne Pia og jeg dro like gjerne innom den store Bik Bok butikken på Sundt. Og der fant vi mye fint.
 Det er som var så bra var at det var ORIDNÆRE varer det var tilbud på, og ikke sånne rester fra sist sesong. Jeg kjøpte meg en dongri kjole, en ferskenfarget topp og en hettegenser. 


Denne kjolen gleder jeg meg til å bruke i sommer!! 

Ellers hadde Pia og meg en koslig lunsj på Eat My Muffin på Xhibition. Veldig koselig! Jeg kan anbefale musli-muffin, og blåbær-muffin. Ellers har de også oreo-cupcake som er veldig populær, må prøves!
 
 
 Det var med andre ord en veldig koselig formiddag :-) Haha, sjekk paret som kliner i bakgrunner, hihi...
 Vi blogges!
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar