mandag 7. juni 2010

Søte små skilt

Jeg har blitt litt opphenging i skilt for tiden, og vi hadde ingen fra før av så her var det egentlig bare å handle inn litt! Jeg fant flere søte skilt på Kremmerhuset på Galleriet i Bergen til en billig penge.
 Velkommen skilt i gangen må vi ha :-) Koselig skilt, det ligner på rekved (drivved som det også kalles), men er vel selvsagt industrielt og ikke rekved. Fint var det uansett synes jeg!

Fant også et fint likte velkomstskilt til, denne gangen på Riviera Maison på Xhibition, denne har jeg inne i leiligheten.
Skiltglad som jeg plutselig har blitt, fant jeg enda et som jeg måtte ha. Dette passet perfekt over nøkkelskapet vårt.
Jeg likte veldig godt fargen på dette skiltet.

Men det var det fra meg denne gangen, vi blogges!

1 kommentar:

  1. Hei Beate! Helt enig med deg...det siste skiltet hadde en fantastisk farge!

    Ha en fin uke...vi får håpe på sol hele uken!

    Klem M

    SvarSlett