søndag 27. juni 2010

Sunn søndagsfrokost

Idag er det så fint vær! Så da er det nesten obligatorisk å gå seg en tur, det blir Løvstakken, Ulrikken eller Stoltzekleiven. Mest sannsynlig Stoltzekleiven, siden det er så lenge siden jeg har vært der.

Søndagen er en litt blandet dag for meg, for jeg har jo fri, alle butikker er stengt, men samtidig så er det alltid en mandag etter søndag, så da kan man likesom ikke ta det helt ut heller, men mer forbrede seg på mandagen...
Anyways, så har jeg alltid godt tid på søndagsmorgenen til å lage meg en sunn frokost!
(Trøtt og sliten på en søndagsmorgen...)
 Vist noen lurer på hva jeg spiser på så er det en mangobiter, et bittelite browniekakestykke (fra gårsdagen), appelsinjuice med fruktkjøtt, og en proteinshake.
(Mmmmango)
Ha en flott søndag folkens! Her ser det ut til at det blir Stoltzekleiven :-) Forhåpentligvis så får jeg litt sol på kroppen også.

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar