søndag 11. juli 2010

Middag på Fridays

Idag har jeg truffet herlige og søte Camilla på Fridays og spist Buffalo Chicken Salad, og det smakte HIMMELSK! Jeg viste ikke at blåost dressing smakte så godt, jeg må lære meg å lage det.

Ellers så snakket vi mye om ting som har skjedd for ikke så lenge siden, og det var deilig å få "blåst ut" litt. Mye som har skjedd i arbeidslivet mitt den siste tiden, og det er gjennom dette jeg har innsett hvor heldig jeg er som har en så god familie, god kjæreste og så gode venner. Jeg har lært meg at har man ikke støtte rundt seg, så har man ikke mye. Kanskje en klisje? Men faen så sant det er...

Kjæresten har vært på jobb i hele dag og kommer ikkje hjem før kl 23, og jeg burde vel kanskje ha gjort noe fornuftig, meeeeen, jeg er jo litt syk da... ;-) Er en hage utenfor som venter på å bli gjort noe med... tar det til uken har jeg funnet ut.

Imorgen er det mandag, ny uke, nye muligheter? Enda en klisje, hehe :-P

Jeg har vært syk denne uken, så jeg håper på at det snur seg neste uke slik at jeg kan vende tilbake til treningen, det er for kjedelig å være hjemme og vær syk.


Ha en kjempefin uke folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar