fredag 23. juli 2010

Middag på T.G.I Friday's

Spiste middag igår på Friday's v/Torgallmenningen med "svigers".


Det var godt å komme seg ut og tenke på noe annet enn Nusse. Huff, jeg gleder meg sånn til å få henne tilbake!

De har som kjent MYYYYYE godt på T.G.I Friday's.


Jeg bestilte meg en Wild Mushroom Steak uten Friday's Fries:


Den skulle da se slik ut:


Når jeg fikk den på bordet så den slik ut:


Ser dere likheten? Ikke jeg... MEN! Det var godt for det :-)

Til sist så har jeg et spørsmål til dere leser! Har dere et tips om en resturant jeg bare MÅ prøve i Bergen? Jeg føler for å prøve noe nytt. Alle som har et godt tips må bare komme med det!!! Kommentarfeltet er åpent for alle :-)

1 kommentar:

  1. China palace på torallmenningen har verdens beste sursøt kylling, den må du prøve :)

    SvarSlett