torsdag 2. september 2010

Diverse oppdateringer

En stund siden sist nå, derfor er det vel på plass med en liten oppdatering av egentlig alt!

Nusse har det veldig fint, hun har kommet seg i rekordfart etter ulykken hennes. Vi har brukt mye tid og oppmerksomhet på henne for å muntre henne opp gjennom denne perioden.
 Hoften og benet er nesten helt bra igjen, hun har bare ikke så lyst å ligge noe særlig vekt på foten, men det var vist helt vanlig. Vi har bestemt oss for at Nusse skal flytte til Norheimsund i Hardanger, der hvor hun kan løpe ut og herje så mye hun vil uten at vi skal være redd for at hun skal påkjørt. Dette er ikke noe jeg gjør med lett hjerte, men jeg vil gjøre det beste for Nusse. Hun er jo en katt som har ekstremt lyst til å være ute og løpe fritt, da blir det egoistisk av meg å holde hun inne fordi det er fare for at hun blir påkjørt.

Ellers, så har jeg trukket enda en visdomstann! Og som resultat av det synes jeg selvsagt veldig synd i meg selv... Så jeg har vært litt grinete og sutrert det siste døgnet pga smerter.

Ellers er det lite nytt her i gården!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar