lørdag 18. september 2010

Ny hobby! Yey og ney?

Etter å ha blitt inspirert av min kjære mor, og min kjære søster tenkte jeg at det var på tide å dra frem gamle kunster.

Jeg har nemlig begynt å strikke bittelitt igjen! Før når jeg var mindre likte jeg veldig godt å sy og styre på med alt av tekstiler og det ene og andre. Det var ikke alltid like populær og ble ikke alltid vellykket. Men nå skal jeg uansett forsøke meg igjen på dette.

Det første mesterverket ble en hals, en ganske så liten hals, vel og merke. En såpass liten hals at ingen person kunne få den på seg. Men heldigvis har jeg en katt i hjemmet som elsker at jeg kler på han. Og slik ble resultatet!



Vist dere ser etter, så smiler han :-) Godgutten min! Han er ikke lengre redd for å bli forkjølet i vinter.
Hva synes dere om resulatet?

Jeg har forresten begynt på et regnskapskurs siden sist. På NKI, Innføring i regnskap heter det. Hvorfor? Fordi jeg har lyst å bygge på utdannelsen min, og så virker det som at folk med økonomi/regnskap er attraktive i arbeidsmarkedet. Og NKI passer ypperlig for meg, der kan man ta det i sitt eget tempo (ingen innleveringsfrister nemlig) og studere når det passer deg, om det så skal være kl 07 på morgenen eller kl 21 på kvelden.

Treningen for tiden går for det meste i vekter, for dere spesielt interesserte ser en typisk treningsøkt slik ut:

Strake markløft 3 x 8, 50 kg
Bulgarske utfall 3 x 8, 15 kg x 2 (manualer)
Brystpress 3 x 8, 12,5 kg x 2 (manualer)
Push ups
Bicepspress 3 x 8, 10 kg x 2 (manualer)
Tricepspress i kabel 3 x 8, 15 kg
Chins
En arms hantelroing 3 x 8, 7 kg (manualer)

Og så varierer jeg litt med skulderpress, frontbøy, benkpress, arnoldpress, roing i kabel og goblet squat.
Nå høres det ut som jeg trener veldig mye, det gjør jeg ikke, jeg varierer mellom alle de nevnte øvelsene.

God lørdag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar