lørdag 25. september 2010

Smil og vær glad!

Jeg har igrunn ingenting å melde og ingenting spesielt å blogge om. Det er lite som skjer i livet mitt for tiden. Føles ut som alt står stille, og jeg bare venter... Og venter...

Men jeg er positiv! "Den som venter, venter ikke forgjeves", eller noe sånt...


Med treningen står det stille for tiden, da jeg har fått ørebetennelse og et snev av akutt latskap. Men mandag er jo alltid dagen da alle skal begynne å trene, og det samme gleder for meg.

Det som er nytt i andres liv, er at min kjære M har besluttet å gjøre et forsøk på politihøyskolen til høsten 2011. Jeg håper han kommer inn, og støtter han selvsagt i det valget.

Så nå har min bedre halvdel en plan om hva det blir av han, men hva det skal bli av meg, det vet jeg ikke helt enda. Jeg skal holde dere løpende oppdatert på mine ideer innen hva fremtiden bringer for meg. Jeg prøver å ha is i magen fordi jeg vil være sikker i valget mitt.
Foreløpig er jeg positiv til nye utsikter og tar ting som det kommer. Jeg har hørt at "Det ordner seg for snille piker". Så, da var det dette med å være snill da... hehe :-)

God lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar