tirsdag 21. september 2010

Takkekort til PetVett

Vi var så fornøyd med behandlingen og all hjelp som Nusse fikk på PetVett Eidsvåg at jeg var bare nødt til å vise min takknemlighet på en eller annen måte. De reddet jo tross alt livet til lille Nusse!

Jeg har lenge vært fan av bloggen Mayas Hobbyblogg, hun lager veldig mye fint. Så jeg tok å sendte henne en mail om hun kunne lage et takkekort for meg. Og det kunne hun!
Resulatet ble kjempebra.


Maya tar imot bestillinger både til konfirmasjon, bryllup og gebursdag, så trenger dere noe til en spesiell anledning er det bare til å ta kontakt med henne :-) Her er linken til hennes blogg igjen : http://mayas-hobbyblogg.blogspot.com/

Ellers utenom det så har Nusse det kjempefint! Hun har begynt å gå litt ute igjen, og liker å få frisk luft i pelsen sin. Vi må fortsatt passe på og sjekke at hun har det fint og ikke begynner å bli dårlig igjen, så jeg er ikke helt bekymringfri når det gjelder Nusse. MEN, hun har et fint liv og koser seg, det er det viktigste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar