torsdag 7. oktober 2010

My bestfriends

Dette er min to øyenstener, mine beste venner, det kjæreste jeg har.
Beate: Åhh, så fine dere er!
Pusene: Slæpp meg....

Vi har lange samtaler om livet, de muntrer meg opp når jeg er deppa. De er enige med meg vist jeg synes Michael er teit, de er bare helt fantastiske og de beriker livet mitt.
Beate: Kosekosekosekose!!
Pus: SLÆÆÆÆPPP MEG!

Bare se hvor glad vi er i hverandre!
Beate: Hmmm.... du virker ikke mye interessert.
Pus: Jeg ser en mulighet til å stikke av!

Av og til vil pus kose, men som oftest ikke. Kanskje jeg er for innpåsliten?
Beate: Kom hit da.... Du vil kose, du bare vet det ikke enda.
Pus: Helvete, er det ikke fred å få??

Beate: Ja, kom og kos litt!
Pus: F'U

Pus er av og til glad i meg tilbake, av og til ikke. Som katter flest lever de sitt eget liv, og driter egentlig litt i andre. Men det er jo det som gjør dem så sjarmenende og interessante!

Og som de fleste katteeier sier, så er MINE katter mest interessante, MEST sjarmerende, fineste og smartest kattene du finner. And thats that!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar