søndag 3. oktober 2010

Stoltzekleiven gir utsikt over byen!

Bor du i Bergen, eller i nærheten, men har fortsatt ikke "kommet så langt" at du har tatt turen opp Stoltzen?
Da er det på tide... Personlig synes jeg det er av de beste utsiktene man får over Bergen. Det er en flott treningstur, og belønningen finnes på toppen, nemlig utsikten. Jeg tok turen på denne uken, og fikk tatt noen bilder som jeg ble grådig fornøyd med :-)

Her begynner vi!
Har bygget meg et elsk/hat forhold til disse trappene.
Løpe, jogge, gå... Jeg velger å gå.
Endelig nådd toppen!!!
Fin utsikt gjør det verdt strevet.
Måtte selvsagt ta med øyen :-) Thihi!
 Et par sliten føtter...

Skulle nesten lagt ut et bilde av meg på toppen av Stoltzen også, bare for å bevise at det faktisk var meg som gikk turen, MEN, jeg ser så jævli ut når jeg er svett og sliten at det droppet jeg. Tro meg, dere skal være glad for at dere blir spart. 

Anyways!!

God søndag!

Blogglisten

2 kommentarer:

  1. En gang, så malte jeg inne i en skatehall på Askøy. Eller var det Åsane? =S

    Ja, ja. Jeg er jo fra Oslo, så for meg er det nesten det samme. Lol? Ja.



    ... Biatchshj<3

    SvarSlett
  2. Bildene var veldig fiiine. Jeg elsker å gå Stoltzen, selve turen er tøff, men når man kommer opp, føler man jeg skikkelig sporty! <3

    SvarSlett