mandag 20. desember 2010

Kommet bittelitt i julestemning

Kom hjem fra jobb idag og fant en liten overraskelse på trappen min!


Det var nok en julegave fra naboen, og jeg satt kjempestor pris på det, fordi jeg hadde tenkt å kjøpe meg en julestjerne! Jeg har de snilleste naboene :-)

Anyways, mye som skjer her i gården for tiden. Michael skal ta laseroperasjon på øyene imorgen, og jeg skal se etter en bil jeg muligens skal kjøpe! Min første bil!!! Gud, jeg gleder meg...

Ellers så går det mye i forbredelser til julen. Det er jo jeg som skal lage maten i år, og det er meg som skal vert for "svigers". Det er mye som skal kjøpes inn, ting som skal pyntes, og masse som mat som skal kjøpes. Julen handler jo mye om overflod av mat.

Kaldt ute for tiden! Jeg er glad vi har peis, og pusene er glad for at vi har varmekabler på badet.



Ha en god kveld folkens!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar