lørdag 22. januar 2011

Egypt I

Som noen av dere vet så har jeg vært i Hurghada, Egypt den siste uken! Jeg tenker å lage en serie med innlegg om denne turen, har opplevd så masse, har vært aktiv hele ferien, ikke lagt på latsiden nei!

Da jeg var syk de to første uken av året begynte jeg å bli rimelig rastløs når vi skulle reise siden jeg har ligget i sengen de to ukene før avreise.

Vi ankom Hurghada, Egypt på fredag ettermiddag etter en 6 timers lang reise. Varmen kom som selvsagt som et sjokk etter å ha kommet fra Norges -1 grad.

Vi besøkte en Beduinleir ute i ørkenen, og fikk sett mye interessant landskap.


Og som alltid så får jeg alltid nye venner når jeg er i utlandet. Jeg traff flere denne gangen, de var skikkelig søte, og jeg savner dem allerede! Her er mine nye egyptiske bestevenner.




Mer kommer senere!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar