søndag 30. januar 2011

Egypt III

Siste oppdatering av ferieuken min i Egypt. Men her kommer høydepunktet! Vi så nemlig delfiner! Ville delfiner altså, ikke bassengdelfiner, og vi fikk svømme med dem. Det var kjempekult og skummelt samtidig, en sterk opplevelse som jeg kommer til å huske resten av livet.



Røde havet var fantastisk blått og klart, du kunne se helt i bunn på 15 meter når du snorklet. Jeg har faktisk aldri snorklet før denne ferien. men det er garantert noe jeg kommer til å gjøre igjen. Man ser livet under vann og ved korallrevene, det var fantastisk. Anbefales om du skal på ferie der nede!!
(PS: Akkurat nå anbefales det ikke at du reiser ned dit i det hele tatt, om du vil  leve og sånt... Men sikkert trygt å reise etterhvert!)


Vi hadde også en dag der vi ridde på kameler og kjørt firhjuling i ørkenen! Hatt en kjempebra ferie med andre ord :-)



Ha en god søndag folkens!


1 kommentar:

  1. Hei =)
    Så fin blogg du har her!
    Tusen takk for kommentaren din i bloggen min. Veldig koslig at flere leser den. Gjerne følg meg om du har lyst :) Etter å ha sett på bloggen din fikk jeg lyst å dra til Egypt! Et fantastisk sted. Aldri vært der.

    SvarSlett