onsdag 26. januar 2011

HAR BLOGGET I ET ÅR!

Det er insane at jeg har blogget i år. Første gangen på flere år jeg har hatt en interesse over lengre tid.
Kvaliteten på innleggene har desverre vært veldig varierende. Men jeg får omtrent ikke kommentarer så jeg vet ikke helt hva folk vil lese eller ikke lese.

Jeg har omtrent 30 - 80 lesere hver dag. Noe som er helt sjukt!!! Jeg synes det er masse! Jeg begynte aldri å blogge for å få mange lesere, men fordi jeg synes det var gøy, og jeg kunne vise bilder til venner og familie utenom å måtte legge de på Facebook, slik at de jeg gikk på barneskolen med for 15 år siden skulle slippe å bla gjennom mine bilder. Sant nok kan alle gå innom bloggen min, men det er nok mest folk som kjenner meg som sjekker bloggen min siden jeg generelt er uinteressant.

Det er veldig lett for folk rundt meg å følge med hva jeg driver med. Og folk spør "Du, hvor får jeg kjøpt den shampooen du la ut i bloggen din?", da blir jeg helt : "Whhhhaaatt?? Har du leste bloggen min? Tusen takk!!". Med andre ord, jeg har ikke mye forventninger til denne bloggen, og sånn kommer det garantert til å fortsette.

Anyways, her er noen blogger med masse humor og farge i, du bare MÅ lese de:


http://hyperboleandahalf.blogspot.com/




http://tegnehanne.blogg.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar