onsdag 5. januar 2011

Nyttårsfeiring på Voss

I år (eller skal jeg si ifjor?) bestemte meg og Michael for å reise opp på hytten til mine foreldre på Voss.
Og det ble en skikkelig koselig og rolig kveld. Pinnekjøtt, monopol og stjerneskudd var det som stod på agendaen. Det var lite med raketter og batteri som ble avfyrt på hyttefeltet, så det ble en relativt stille nyttårsaften til glede for katten til Amalie, Figaro.


En rolig nyttårsaften består mye av venting, venting til kl ble 24:00. Vi fordrev tiden med monopol og Jurassic Park.


Michael og meg hadde kjøpt med litt fyrverki for anledningen, men det var er rimelig døvt fyrverki, selv om det var reklamert med en "SPEKTAKULÆR FINALE!".




GODT NYTTÅR TIL DERE ALLE SAMMEN!
 

1 kommentar:

  1. Takker så mye for at jeg kunne få litt av motivasjonen din frøken! det hjalp! men tror du smittet meg også, for ble syk, samtidig ved at motivasjonen kom...Whats the deal?!! hehe...God bedring!:)

    SvarSlett